Jaha

Så var det då onsdag idag... Och jag har inte bloggat på ett par dagar :) Lyckades hitta ytterligare en demversion av mitt favoritspel.... *Suck* Någon som har Nhl Eastside hockeymanager 2007 till salu???? Finns ju itne att få tag på i affärerna...Förvisso går det inte bättre för Mif där än i verkligeheten men man måste ju försöka.... Med demot kommer man till det e dags att spela kval/slutspel... Gissa vilket jag ska göra :S

Jag vet inte riktigt vad det e med mig men jag sover som en stoclk och nätterna och vaknar ändå och e urtrött :S

Och ang. hockeyn... Har inget att srkiva där just nu... Förutom att det e ganska skönt att Calle Steen stannar... Hoppas på Paulsson nu oxå...

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback