Hundvakt...

Det blev så tillsist och det hela slutade med att jag numera e ägare av Melodifestivalen 2008 (Wow vilken merit *Hehe*) och fick gått en runda ner till mamma med Mojje:)

Du... Vem fan tror du att du är som kan bestämma vad jag gör med mitt liv??? Se till oc hhåll dig till det som e väsentligt och låt mig sköta resten... Jag har en massa saker ajg hade kunnat ta upp, men eftersom ingen farit illa så låter jag det bero... Men du ska fan itne ta ut dina problem över mig... Nu fick du förstört trots allt... TACK!!! Vill att du ska veta att den lilla sympati som fanns kvar efter förra drabbningen e fullständigt borta nu... Nej jag hatar inte dig... Jag e fullständigt likgiltig inför dig... Du är INGENTING för mig längre... Och nu förstår jag inte hur jag nånsin kunde låta dig vara NÅGOT!!!  Men du vet precis vart du ska trycka för att få mig dit du vill... Du vet precis hur du krossar mig... Men jag säger bara... se upp... För nu går det inte att köra över mig mera....

Har sorterat massor med reklam och ändå e det minst lika mycket kvar :S 60 kg reklam som ska delas ut :S

Nej nu kallar sängen på mig! Pussssss

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback