Hundvakt???

Så var det då fredag igen... Veckans sista arbetsdag och snacka om att jag känner mig sliten!!! Ska bli skönt att få vila upp sig lite :D Om jag tittar ut genom fönstret nu så verkar det som om ajg ska vara hundvakt åt min älskade Mojje idag!!! *ler* Men vi får se vad Anna säger när jag kommer till jobb...

Sista delen i TRAS-utbildningen igår... Kände mite inte alls motiverad men nu e det över iaf... Slippa tänka på det ett tag... Har börjat jobba lite med tema med mina småttningar... Tänkt att det skulle handla om färger... Och vilka färger saker har... MEn på ett lätt plan... Så nästa torsdag ska jag ha lite saker som e RÖDA... Igår målade vi med rött och sjunga ska vi oxå göra *ler* Känns bra att äntligen ha kommit så pass långt att vi kan göra såhär!!

Carro firade "50 dagar till studenten" igår och hon kom precis hem! Jag kan inte minnas att vi höll på en massa sådär *hehe* men å andra sidan var det för sjutton på stenåldern som jag gick i gymnasiet :P
Tja... Ska försöka komma ner å Clas Ohlsson idag med :D Vi får se om jag kanske kan börja med dagens bild som jag tänkt mig nu i helgen :) Men det blir nog på den andra boggen.... Hoppas även på vinst på min fyrling... Blev inget på Bomben iaf... Och inget på singelmatchen jag satte på... Men kanske fyrlingen... Någon som vet hur det gick i slutspelet i Nhl i natt???


Tjingeling och ha en underbar fredag!!!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback