God morgon...

Det känns lite konstigt att det e ljust på morgonen när man vaknar :D E hela tiden övertygad om att jag e försenad *hehe* Klockan e nu 6 och det e alldeles ljust ute... Tom så att solen snart börjar titta fram...
Ska ha samtal med processledaren idag men det lär inte ta så lång tid... Nuläges rapporten ska lämnas in...

Efter jobb ska jag ner till mamma... Fixa med deras dator... Efter vad mamma berättade igår så bör felet vara snabbt avhjälpt :D Troligtvis behöver bara modemet startas om då digialboxen ineh eller funkar... Tänk om de sagt det från början *hehe*

Vet inte riktigt hur jag ska göra i vissa frågor *suck* Känns lite jobbigt... Men får väl ta och fundera ett tag till så jag känner mig fram... Känns inte som ett beslut jag vill hasta fram heller...

Nej dags att göra vid sig :) Avslutar med en bild på min älskade Erika....

Tjingeling

image202

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback