Dusch...

Ja långt och länge har jag fått duschat... Väntar bara på att mamma ska hämta Buster nu... Dags att dammsuga och torka av sängen... Really hate it men det  måste till... Ska renbädda oxå... Men dagen e ung ännu...

Oh nu börjar mina planer för sommaren komma... Får se om det går att genomföra den här gången då....

Lite osmmarfester??? Kasnke med singstar????:P Vad säger ni? Strandfester???

Tina?? Lena?? Tess?? Daniel??? Cajjo??? Fjida??? Jessie?? Eva?? Tessan??? Ge mig lite förslag.... *ler*

Lämna en kråka tack!
Postat av: Ce

ja det låter bra med sånna fester!

2008-04-20 @ 20:06:03
Postat av: Lena

hehe singstar är ju aldrig fel haha Nya skivor finns med att skråla till :)

2008-04-20 @ 22:01:16
Postat av: Therese

Låter bra *hehe* Ser framemot sommaren :P Med alla mina favoriter


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback