Besviken...

Varför tror folk att de kan säga till mig som de vill... Utan att tänka på om det sårar eller inte... Varför förutsätter vissa att jag vantrivs med mitt liv?? Varför e jag hela tiden värd mindre i vissas ögon??? Är det för att jag inte har massa pengar? E det för att jag inte håller på med en massa obligationer, aktier osv? Är det för att jag jobbar med något jag trivs med, men som kanske inte e så hemskt välbetalt men något jag verkligen vill göra! Eller är det för att jag försatt mig i skuld??? Jag vet itne vilket av allt detta som får dig att tro att du kan säga till mig som du vill??? Jag försöker varatrevlig osv mot dig alltid... Efter nyår borde jag förstås inte vara det, men alla kan vi göra bort oss... Men du verkar sakna allt vad sympatier heter så ärligt talat tror jag oxå det e bäst som du sa igår... Orkar inte hålla på och vara snäll och trevlig när man bara får skit tillbaka... En gång i tiden var jag kär i dig... Mycket kär, men ju mer jag lärde känna dig desto mer insåg jag att du inte e något för mig, men som kompis ville jag ha dig... Nu vet jag faktiskt itne mer... Jag sa inte så mycket igår när du vräkte ur dig än det ena än det andra... Föröskte bara ta det med en klackspark men det satte sig djupt... När du börjar klanka ner på det som är JAG då blir jag sårad... Mitt förtroende har du inte längre... Så sitt du där med dina pampar och högt uppsatta vänner... se hur mycket de bryr sig när något väl händer... Jag orkar inte mer iaf... VIll du fortsätta prata okej, men då får du fan ta och skärpa dig! Och nej du ska inte tro att du kan komma springandes tillbaka hur många gånger som helst... VÄX UPP!!! Inse hur det e att vara vuxen!

Nu ska jag ta och äta lite frukost för att sen bege mig ut med resten av reklamen... Ytterligare en sån sak som vissa inte accepterar... Det e helt underbart att komma ut oh gå och få träffa människor man annars inte träffar... Herregud... Jag orkar fan itne sitta inne och dega mer... *ler* Kändes som värsta gympa passet igår *hehe* Sååååååå skönt... Och har man tur kanske man hittar någon man känner på vägen :D

Sen e det tvättning i eftermiddag... Inte så hemskt mycket den här gången som tur e *hihi*

Laddade telefonen igår... :P Så massa friska sms igen ;) Tipsade Daniel om Halebop när hans abonnemang gått ut... Han om någon hade tjänat på det *Hehe* Speciellt när det e mig han smsar med :P "Fröken Sms" typ;) Men ibland e det skönt att det finns sms-sidor på nätet :)

Affiliator Affiliateprogram

nej marsch ut i köket och starta kannan Therese :D Och gör dig nägra mackor :P

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!
Postat av: Jessie

Det lätt som du var arg. he he.. Jag förstår dig helt och hållet vännen hur du kände dig. Jag har nästan råkat ut för samma sak nyligen. Men det var av en person som trodde också att jag är sämre än vad jag är. Du kan läsa här i min blogg,
http://jeshan.wordpress.com/ Du får gärna länka till den också om du vill. Jag ska länka din andra också så jag kan hitta den lättare. Kram Jessie

Postat av: Jessie

Såg det du hade fel länk till mig här.

2008-04-27 @ 11:24:19
URL: http://www.jeshan.dk/
Postat av: Therese

Hej gumman!! Jo jag var arg och väldigt besviken då den här personen stod mig nära... Och han håller mig ansvarig för att jag bjöd honom på fest till nyår och sen drack han så mycket att han blev stupfull och höll p åatt förstöra festen... sen gjorde jag allt jag kunde för att få hem honom men det var typ mitt fel... Har inte ens orkat orda om det. Svårt att se sina egna fel och brister känns det som... SKa länka om din blogg! Kram

2008-04-27 @ 17:48:58
URL: http://esenese.blogg.se

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback