Affliator...

Jag var bara tvungen att testa... Går det så går det... Och tja det e ganska häftigt att fixa och dona... Även om jag kanske inte e någon absolut älskare av reklam så e det aldrig fel med extra pengar... Så har du en blogg eller hemsida så tycker jag absolut du ska testa... Jag e alldeles ny, men hjälper gärna till :) Klicka bara på annonsen så kommer du till sidan... Sen ger det sig själv ganska mycket...


Och den där dumma dumma (Förbannade) sladden har fortfarande itne dykt upp *suck* Börjar tro att jag har slängt den... Men vem e så himla dum att hon/han slänger en stor och ganska tung sladd utan att titta efter???? Jo, jo det kunde förstås vara jag då.... :S. Ingenting e omöjligt när man heter Therese!!!!

Nej en kopp kaffe nu kanske :)

Vi hörs och störs

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback