......

Nej nu börjar det bli för många inlägg här på för få dagar...

Ska hoppa in i duschen nu tänkte jag... har inte hunnit det ännu... Varit ute en runda med Buster och gud vad mysigt väder det e idag... Konstigt att så fort hockeysäsongen var över kom det här gudomliga vädret... *ler *E det en pik eller??? Ska man lämna det bakom sig nu och satsa på sommaren bara???? Ja det känns ju som ett bra alternativ iaf...

Och lille du.... Tror du verkligen jag skulle bli svartsjuk igår??? Nä du jag funkar inte så längre ;) Du fanns där innan inte nu... Nu finns det en annan...

Tjo... Nej men nu får jag nog ta mig i kragen och få något gjort här... *ler* Tvätten lägger tyvärr itne in sig själv...

Saknar dig mitt lilla pack;)

Höres senare förmodligen!

Tjingeling

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback