Vinst

Äntligen en vinst som såg ut som en vinst och inte halvförlust... Många som höjt sig det där snäppet jag bad om tycker jag... BLev lite imponerad av Björk i den här matchen... Ett mål och en grymt bra genomåkning... Grabben måste ha käkat havre i massor ;)

Paulsson gör som vanligt inte mig besviken även om det inte blev mål idag... Han får ju ge äran åt någon annan ibland *hehe*

Oj vad jag stavar bra :P Men det blev rättat... *ler*

Ska snart ta och käka lite... SEn blir det väl tv fram till sängen kallar... Eller något sånt... *ler*

Oh saknar dig... Vill ha dig här alltid... Men is i magen Therese... Kasnke att det går... *ler'

Medarbetarsamtal i morgon... Tja... Vet inte riktigt vad jag ska säga henne men det kommer nog...

Puss på er alla


Lämna en kråka tack!
Postat av: Jessie

GRATTIS TILL MALMÖ!!!! Härligt att se en vinst....


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback