Usch ja

Då var det onsdag idag... Jag e grymt trött... Vet itne vad det e med mig nu för tiden :S Men men... Dags att kavla upp ärmarna och bege sig snart...

Har faktiskt inte något skoj alls att skriva om *hehe* Men men... Ibland e det väl så... Lyckades iaf fixa mammas telefon och internet igår... Sa till mamma att jag funderar på att ta jobb på Telia *hehe* Tydligen vet jag ungefär lika mycket som dem och ändå har jag ite någon sån utbildning :P

På måndag e det dags för medarbetar samtal... Får se om man kanske skriver ner lite punkter som jag känner att jag vill ta upp... De flesta e så pass självklara och e väl sånt som alla vill... Men iaf...

Ikväll e det äntligen dags för en träningsmatch emma :D Ska bli såååååååååååå nice att få se grabbsen på isen igen... Var ju på spelarträff i måndags... Ganska trevligt, men för kort tyckte jag.... Men men... *ler*

Fick reda på att jag som barnskötare inte behöver göra vissa saker på jobb, men det e såna saker som e självklara för mig så klart man gör det...

Usch nej vad trött jag e :S

Erika ska stanna hemma idag... Hon har snörvlat mest hela dagen... Får se om hon e bättre ikväll så hon kan följa med till Malmö... Ska försöka få tag i Magnus och höra om han ska in dit... Annars blir det buss...

Usch ja... Får väl försöka göra kalrt ett kapitel till snart... var länge sen man la ut ett ju *hehe* En månade sen eller något... Men jag sitter fast lite känns det som :S Går mest runt... Men visst finns det ltie idéer, men just nu e de svåra att få i skrift.... *ler* Men ni som läser... Det kommer jag lovar :D

Puss kram på alla från en TRÖTT Therese

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback