Tre poäng...

Men det var ju fasen vad de var dyrköpta... Vilket slarv det var vissa gånger... Men Paulsson och Lundh fortsätter att imponera på mig... Paulssons 2-0 mål e bara så störtskönt... Fattar inte riktigt hur han lyckas... *ler* Och tja... Hans fart e det ju inget fel på heller.... Men höjning ett snäpp så e vi snart på g =)

Idag har det varit en lite udda dag på jobb... Allt omöjligt har typ blivit verklighet idag... Barnen har gråtit... Ramlat... Varit ledsna... Och de ledsna har varit glada... Men hallå liksom??!! Vad händer??? Men men det redde upp sig tillsist ändå...

Ingen liten sötnos på Msn idag, men han kommer kanske *hihi*. Annars får jag försöka klara mig... ;)

Imorgon e det äntligen dags för BINGO igen;) *hehe* Hoppas på storvinst den här gången dock... Inte blivit något de senaste gångerna ju :(

Finns det något mer att rapportera??? Nej jag e väl ganska glad oc hnöjd för tillfället... Missnöjd med Malmös spel men nöjd med tre poäng... =) Hoppas på bättre spel på söndag kan ajg ju säga!!

Vissa saker orkar jag inte diskutera mer... Sagt mitt där... 

Puss på alla som förtjänar det


Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback