Torsdag...

Ja vart tar dagarna/veckorna vägen??? Det e inte klokt vad tiden flyger iväg... Sart helg igen :) Ska upp en runda till mamma då.... Passa Buster och fixa deras digitalboxar... Mamma sa åt mig att ta söt med;) Men han ville inte pga vissa saker... Men jag förstår honom... Men kanske en annan gång *ler*

Idag ska jag som sagt ha ett iup och ett uppföljningssamtal... Förväntar mig att det ska gå bra... *ler*

Sen e det bingo... Kasnke högvinsten kommer idag *Skratt* Eller inte...:(

Drömde om en vampyr i natt... Jag var tvungen att slå ner honom två gånger och slita itu honom en tredje... det lyckades jag med, och jag och Erika begravde honom i soffan hos min farmor och farfar... Men när vi öppnade lådan en gång till så var han borta :S Ganska creepy men samtidigt löjligt *hehe*

Tja annars händer det väl inte mycket i mitt liv... Kan prata civiliserat med någon igen och det e bra för vänner vill jag inte mista... Att det sen finns en i västra Sverige som itne fattar det kan inte jag hjälpa... E för fan snart två år sen :S GE UPP!!! Och lär dig byta glödlampa killen... Svårt at tro att han e bror till en i ett rock band... Vet inte hur pass kända de är men jag har då hört talas om dem *Yeay me*

Kollade de na soekarbilderna igår och Eriksson ochc Wallgren e väl ganska heta... Men de kommer ju inte ens i närheten av PH... :P

Pussas

Lämna en kråka tack!
Postat av: Anders

Du menar att PH inte kommer i närheten av Wallgren?


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback