*suck*

Orkar snart itne mer... Grymt jobbigt... Vill bara fly men kan itne... Måste stå emot och låta det här göra mig starkare... Vill bara falla men får inte... Måste stå upp för att klara det här... Vill sova men måste vara vaken för att se sanningen... Sanningen som gör ont... Sanningen som sårar... Sanningen som får mig att gråta...

Var gick det fel? Var blev det tokigt?

Ska lägga mig nu och försöka glömma ett tag...

Lämna en kråka tack!
Postat av: Lena

Gumman, det låter inte alls bra det där. Hoppas att du mår bättre snart och du vet att jag alltid är villig att lyssna. *Jättekram*

Postat av: Ese

*ler* TAck... Jo jag vet det... Måste bara försöka bygga upp ett normalt förhållande igen *suck* Det har blivit så fel... KRam kram

2007-09-11 @ 20:15:08
URL: http://esenese.blogg.se

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback