*suck*

Jaha... Nu vet jag inte längre vad jag ska göra... Inte särskilt roligt att stå namngiven i någon annans blogg och framstå som väldigt elak...  Okej... Jag ska tvinga fram något som inte finns då? Vet att ajg går miste om en trevlig och go kille, men mitt hjärta finns hos någon annan... Det är så bara... Och jag mår skit nu när jag vet att jag sårat honom, men vad ska jag göra? Tyvärr känner jag inte detsamma... :( Men ska kanske sluta vara ärlig???

Nåja... Var på bingo idag... Vann inget men grattis till Sonja och Henry;)

Och i morgon bitti får Tony snällt köra förbi på jobb för annars kommer inte jag in *hehe* Smarta vi e Eva :P

Så grymt skönt att det e helg imorgon :D

Puss puss

Lämna en kråka tack!
Postat av: Anders

Tack för den avrättningen ese, du skriver att du vet du vad du går miste om... du kunde inte ha mer fel, du har inte en blek vad du går miste om...
Men det är ditt val.
Jag var ärlig mot dej om mina avsikter hela tiden, fick däremot inte veta förrän igår att du var intresserad av en annan.

2007-09-07 @ 07:44:37

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback