Söndag...

Sitter här och e lite ledsen... Mojje e lite dålig... Vi vet inte hur pass dålig, men ont har han... Ska dit och hälsa på honom nu... Älskar min lille pojke jue... Fan nu kommer tårarna igen... Man vet det så väl när man skaffar djur oc händå känns det så tufft när de blir dåliga... Mest troligt e det någon form av värk, men jag vill inte att min älskade vovve har ont... Nu hade jag behövt DIG här... Du som fått alltför stor plats i mitt hjärta på kort tid... Men jag vet att det inte blir så för du e rent för underbar för att vara för mig... Och DU... Dig som jag älskat så högt i några år... Du har fortfarandei nte hört av dig och det gör ont det med, men på något konstigt vis har jag lärt mig leva med det och tårarna kommer visst då ännu men inte så ofta som innan... Ditt val... Du som förlorar på det hela...(Tycker jag egentligen intem en måste tänka så för att itne bryta ihop....)

Imorgon e det då dags för spelar träffen... Fick bytt med Eva så jag inte stänger i morgon... SKönt för då hadej ag missat den för tredje året irad:(

Var ju och kollade J20s träning i torsdags oc hjag saknar verkligen ljudet av skridskor mot isen och klubborna som slår emot varandra eller i isen..... OOOOOHHHHH Tur det e dags snart!!!!!!!!!!! =D

Nu kommer bilderna jag fick på mig och Hersley... Fråga inte vad det e för min jag vör för det vette fan, men men *hehe*

image98

image99

image100

image101

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback