Snart helg...

*hehe* Du e för härlig du vännen;) Du e tio år äldre men du får gärna kalla dig det;) Inte mig emot :P

Vann ingenting på bingot idag heller... *suck* Inte ens i närheten... Men men dags igen på torsdag... *ler*

Känt mig lite "off" idag... tror det beror på tisdagens äventyr *suck* Men det löste sig men ma nfår ju oxå sota för det efteråt...

Ska bjuda lille han på middag i morgon =) Trevligt värre... Tycker om när du kommer upp hit... du får mig alltid att skratta...

Oh får väl snart ta oc hskriva lite igen...:P Fan alltså... Snart 350 sidor :S Men så e det ju *Hehe*

Stänger i morgon... *Blä* Det värsta eller vad man ska säga... E att det verkligen e barn där till 18 :S Men det händer så sällan så det kan jag ta =)

Hoppas att du nu förstår att ajg menar allvar... Vill itne förlora dig som vän... Men jag e inte intresserad på det sättet... Och om du fortsätter så blir det bara jobbigt för oss båda...

Nu ska jag ta och leta fram berättelsen och fortsätta lite på den... Sen blir det nog sängen...

Puss på DIG och en bamsekram till er andra

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback