Samtal...

I natt har jag suttit och pratat lite med honom... Och jag hade rätt hela tiden... Han är osäker... Men det kommer inte att bli han och jag det står klart :/ Men men... Det känns inte så hårt eftersom ajg väntat mig det hela tiden... Men ajg öppnade upp mig och sa allt utom hur jag känner till honom... ville inte ge honom dåligt samvete för att han inte känner likadant... Känslor rår man ju inte över...  Lovade iaf att krama och pussa honom och hålla om honom nästa gång vi ses...  Får väl se om jag vågar det.... *ler*

Ilskan över gårdagen har väl lagt sig lite, men om det ska fortsätta såhär så kan ju Malmö glömma elitserieplatsen... Men man får ha lite isi magen... Det var första matchen på en lång serie... Men visst e det ett rejält snöpligt slut at få ett kvitteringsmål i sista sekunden... Och då menar jag verkligen sista sekunden *suck*

Nej nu ska jag ta oc hvila mig lite till innan jag ska väcka Erika och sen ska vi upp till sjukhuset för den där röntgen... Skriver kanske mer i kväll...

Puss kram på er allihop

Lämna en kråka tack!
Postat av: Jessie

Och på Onsdag kan jag se HELA matchen på tv... Faktiskt lite JIPPI!!!!!


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback