Sakna...

Nyss kommit hem men gud vill dit igen... Saknar honom mer än jag trodde faktiskt... *ler*  Ha ne så grymt go på alla sätt och vis.... Erika diggar honom starkt oxå vilket e ett stort plus=) Fått lite hints idag men vet itne hur ajg ska tolka dem bara... Men det ger sig hoppas jag... Han sa iaf att det e insidan som räknas och att jag har en väldigt fin insida... Det har han oxå... Han skulle bara veta...

Och hans lilla kissemiss e bara så himla söt =) Fast jag e allergisk... Konstigt nog reagerar jag inte nämnvärt på henne...

Imorgon e det dags för ytterligare ett iup samt ett uppföljningssamtal.... Men har snart avverkar hälften av dem :D Härligt...

Hade ett i dag och det gick som väntat väldigt bra *ler*

Nej nu ska jag fortsätta chatta med sötisen;)

Puss kram

image109 Visst har jag en söt dotter :D


image110 *hehe* Undrar vad Paulsson hade i sitt vatten;)

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback