Sååååå skönt...

Att det e helg och man e ensam hemma *ler* Första helgen på länge som jag verkligenkan ta itu med lägenheten här... Och tro mig det behövs :S Eller hur lille du;)

Igår var jag borta hos Ewe eftersom han fyllde 70 =) Usch vad barnen växer :S Lilla Emilie e redan 2½... Men vilken liten sötnos! Och Nettans små vildar var ju bara härliga :D kramiga och gosiga...

Och Mojje mådde bättre=)) Alltid något...

Pratade med honom igår *hihi* Nåja... Jag tänker då inte ta ut något i förskott alls... Men gosig e han... Och han har fått mig att komma ytterligare ett steg på vägen i läkningsprocessen.... Så i vilket fall som har han gjort något gott *ler* Han kommer upp lite senare för att hämta en grej...

Sen blev det inte någon filmhelg, utan i kväll blir det till att gå ner till Folkets park.... Tim ringde innan och sa att han skulle dansa... Och vem kan väl säga nej till sin lillebror när han förväntansfullt frågar om man kommer och tittar=) Såklart jag gör Timpalimpalingonsylt....

Nej nu ska jag ta mig i kragen oc hstäda lite....

Puss kram på alla er där ute

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback