¨Så glad...

... Att du förstått nu vännen=) Äntligen känns det som om vi kan gå vidare från det här... Och din tid kommer oxå ska du se=)

Tvätten e avklarad och armarna värker... Men annars mår jag fin fint... Trött som en gnu bara :P Men sånt e livet *hehe* Skoj hade vi iaf=). Lite orolig hur det går för dig dock;) Men du fixar det nog *ler brett*

Imorgon e det dags för hockey igen... Men två av mina favvosar ska inte dit om jag har förstått det hela rätt:( Dvs Tina och Björn:(:( Får väl skrika desto mer med Lena då;) Eller med Tess :D

Allt verkar lösa sig till det bästa med Erika... Känns inte lika svårt längre, utan nu känns det som något vi alla behövt under en längre tid... Älskar dig gumman och det vet du!!

Nu ska jag hänga upp all den våta tvätten och lägga in den torra... Sen får jag nog ta och städa lite och sova p ådet *hehe*

Pusssssssssssss på er allihopa från en glad Therese

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback