Ohhhhhhh..... Tårar!!!

Den här låten.... Oh jag minns den första säsongen jag gick på hockey... Gjorde visst om den här till en låt om Malmö men texten e borta och det kvittar för ingen av de spelarna jag nämner e kvar *skratt* Men låten.... Oh rysningar på hela kroppen.... Att jag sen hittade en Phantom of the opera video det får väl vara så *hehe* Men låten.... Ohhhhhhhh..... Hockey imorgon... nu fick jag ännu mer abstinens!!!!


Ps... Hittade faktiskt fler videos men den här var nog ändå roligast =)

Lämna en kråka tack!
Postat av: Jessie

Kommer att kunna få se lite av Malmös lag i år. Baraför jag har fått en ny sportkanal och dom kommer att visa Malmö där. NIce....

Postat av: Ese

*hehe* Låter bra... Sen kanske du blir intresserad och börjar gå på matcherna oxå;) Kram

2007-09-15 @ 15:13:08
URL: http://esenese.blogg.se
Postat av: Jessie

Nä, det blir det inte. Måste åka så långt. Eller långt och långt. Det tar sin tid ändå att åka också.

2007-09-15 @ 21:17:56
URL: http://www.jeshan.dk/

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback