Nice...

Jo det har det ju verkligen varit... Du e så grymt härlig grabben... Låg och snackade typ hela natten så jag har inte sovit mer än en halvtimme nu precis... Men det har det helt klart varit värt för nu vet jag lite mer om dig och vad du känner och hur du tänker... Och fortfarande behöver du inte rapportera  till mig... Några saker du sa igår fick mig att tänka att ud kanske tänkt samma som jag och drar åt det hållet... *ler *Jag skulle ju inte bli ledsen isf;) Hoppas du får vilat ut lite inför kvällen *Hehe*

Håller på med tvätten idag... *blä* Kul när man e lite död :S Eller då itne... Men men mitt eget fel *hehe* Ska ta och vila en halvtimme eller så innan jag ska ner och lägga i ny tvätt...

Puss puss


Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback