Nej...

Ett nej e bara att acceptera... Ett nej betyder inte kanske... Ett nej betyder nej och inte ja... Ett nej kan man säga och mena det oxå... Ett nej e ett sätt att neka att berätta jag vill itne det här... Du behöver inte fråga för svaren finns kasnke inte där...

Ett nej i går betydde för helvete det e inte sant!!!!!

Grattis Henke till ditt nya jobb förresten =) Hoppsa vi kan hitta på något snart... Alldeles för länge sen sist:( Miss you babe!!! ;) Min lille hjälte... Den jag rycker ut för att rädda mitt i natten *hehe*

Känns bättre i halsen och så vidare... Funderar på en glass för att sen se lite tv;) Och sakna DIG såklart=) Hörs väl senare hoppas jag...

Och Tina jag hoppas verkligen att du åker iväg idag!! Älskar dig gumman oc hvill inte att du mår dåligt!!!

PUSSSSSSSSSSSSSSS till alla


Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback