Myslördag...

Var det igår *ler *Men ajg kände mig lite ur gängorna... Men det löste sig ändå... Söt sov inte över för han skulle iväg med en kompis som han typ aldrig träffar... SKulle lämna honom på stationen eller något sånt *ler* Men vi hann med två filmer och han busade en hel del med Erika :D Tina... Glöm det jag sa igår för det känns rätt så bra... Som sagt... Ska snart ha min en gång i månaden sak och då blir jag nipprig...

Åt gott från kebabgrillen...(Och framförallt var det billigt *hehe*). Där kan man nog äta trots att man har ont om pengar *hehe*

Snart hockey och jag försöker få tag i Magnus... Mest så att man vet om det blir bil eller buss...

Pratade med Henke i natt och han var på sitt vanliga glada humör *hehe* Han e rolig den grabben *Skratt* E uppe i Kolmården men ser inte delfinerna :O Dumt killen;)

*hehe* I fredags kväll när jag skulle gå hem, så stod jag och mamma i trappuppgången och pratade medan jag väntade på hissen. Hissen kom, jag backar mot hissen, men den har stannat ungefär 10 cm högre än golvet och det ser inte jag, utan snubblar och tappar balansen... Men jag flyger inte och landar kaboom, utan mamma sa att det såg mer ut som om det gick i slow motion... Hon skrattade så hon höll på att dö... *hehe* Ja jag skrattade med för jag såg ju helt klart det komiska i situationen *hehe* Men jag landade iaf på hissgolvet tillsist :P Helt oskadd med skratt ont i magen...

Lite bilder...

                  

Några av dem som betyder allt för mig... Finns fler men er har jag inte några bilder på tyvärr :(

Puss puss

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback