Mår lite bättre...

Idag, men vet inte hur pass det blir i morgon... E så tom på allt just nu... Känslomässigt störd för tillfället känns det som... Har verkligen tagit på krafterna... Men återigen har jag DIG Att tacka för mycket... Tack för att du ville dela med dig av delar av ditt liv igår... Värmde att du ville dela dem med mig! Vet att jag kan lita på dig och kanske att du kan prata lite med henne... Ni har ju massor gemensamt verkar det som *ler' Men som du sa... Det har blivit e bra kille av dig nu=) *kramar om*

Och Eva... Du måste verkligen krya på dig... Kommer sen oc hhämtar blommorna... *ler*

Idag e det återhämtning samt städning som gäller... Plus att jag ska hämtaErika från skolan och hämta två fina blommor hos Eva :D Härligt!!!

Nummer 64;)

Puu på er alla mina pussgurkor och tack för att ni finns

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback