Lugn och skön dag...

Bara tagit det lugnt i eftermiddag... Erika och jag såg "She´s the man". Sett den ett antal gånger men jag gråter lika mycket varje gång Duke får paketet med ost... Romantiskt även om man kan fråga sig var det romantiska i just ost ligge... Men det e gesten... *snyft*

Sen gick jag vidare till att se en del av "Alot like love". Den diggade jag helskarpt... Men att det ska ta sex år för vissa *grrrr* Men helt klart sebara filmer bäda två... Funderar på att se Just friends ikväll=) En massa film idag alltså *ler*

Men först blir det kaffe, disk tvätt osv... =)

Oh om 22 timmar och 15 minuter e det nedsläpp :D Längtar!!!!

Puss puss

Lämna en kråka tack!
Postat av: Anders

Ost bricka, vitt vin, det är en vinnare varje gång, synd bara att vi inte fick den chansen o uppleva det.
Kram

Postat av: Ese

Inte i min värld *ler* Gillar inte vin... =) Och ostbricka... Tja ibland... Romantiskt har inte med sakerna att göra utan hur man gör det=)

2007-09-16 @ 08:42:21
URL: http://esenese.blogg.se

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback