Lösenordsskydda?

Nej vill inte göra det... Men kanske borde... Har så mycket jag vill skriva men som inte e för allmänhetens ögon ;) Några vet det iaf...

Messat Henke idag och hoppas att vi snart kan hitta på något... Du fattar inte hur mycket jag saknar dig och din något bisarra humor :P Eller dina tokiga upptåg som att komma enr till mig klockan 1 på natten för att ha någon att festa med *Hehe*. Erika var ju inte alltför glad efteråt *skratt*. ERbjudandet om hockey den 19/10 står fortfarande kvar :D Hoppas bara du kan.... Lille vännen det e ju inte alls kallt och mörkt i en ishall;)

Stänger idag... Så jag börjar itne förrän kvart i tio... Sen e det barn ppå jobb till 18... Men men hon e ganska rolig att ha att göra med så vi ska nog kunna hitta på något *ler* Sen e det bara hem oc hstäda och lite senare kommer HAN *hihi*. Skulle visst göra en sak först... Jag vet vad me nskriver inte ut det då jag inte vill att han ska kunna identifieras...

Nej en dusch och en kopp kaffe så man vaknar kanske???*ler* Ha en bra dag alla och jag vill ha hockey nuuuuuu....

Puss

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback