Lönt???

Lönt att lägga sig???*skratt* skulle sova vid halv ett tänkte jag men det gick inget vidare... Och vid två fick jag några "gulliga" sms från en liten sötnos... Så han kom upp tog en öl och pratade om precis allt... Han var inte helt nykter ska jag väl tillägga;) Men men känns inte som om jag har chans där... Men iaf... Kommer nog att kämpa lite ;) Fast när han tyckte vi skulle äta middag halv fem på morgonen då fick jag sätta stopp *hehe* Du får smaka min korv stroganoff en annan dag vännen min :D Och kramen jag fick när du gick var himla mysig ;)

Nej man borde väl sova... Men frågan e om man kan det :S Har varit en händelserik kväll och jag behövde verkligen ha honom här uppe en stund... Fick slappnat av lite och ilskan släppte lite men den lär komma igenimorgon *grrr* Ni som vet vet...

Nej nu ska jag ta och se om jag kan krama kudden lite extra hårt;)

Puss puss

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback