Lite orolig...

Vet inte vad det är och har letat på internet och kanske fått klarhet... Får ta och kolla det...

Men men...

Fick sovit några timmar iaf=) Skönt... Men jag undrar hur det var för dig min envising;) En promenad klockan kvart i fem bara för att komma på att vi båda hade rätt... :P Eller tja enligt honom så hade ju HAN rätt, men jag påstår fortfarande att det e lika *hehe*

Idag MÅSTE jag verkligen ta tag i städningen... Känns som om jag har ork till det idag dock :D Skönt skönt... Men mår inte helt bra faktiskt...  Kanske en kopp kaffe som saknas??? *ler* Vi får testa... Eller så e det det att jag känner att de senaste dagarnas händelser e på väg att dra ner mig i deppen igen... Känner att jag förlorat lite av min styrka och snart är en bricka i ett spel igen... Vet inte om jag orkar stå emot fast jag vet att ajg vill och borde göra det... Så trött på att "bråka" och vara sur på folk... Ärliga chanser... Finns det? Nej... Alla mina vänner får en chans när jag träffar dem... De får en rak och ärlig chans... Men om det ska bli längre så måste det finnas där från början... Finns inte det så funkar det inte för mig... Efter totalfloppen för ett par år sen... Ja som sagt... Ni som vet vet... Det måste vara blixtar mmed detsamma... Jag orkar inte ha det på något annat vis... Det ska vara osm när jag träffade Rikard... Eller Simon... Föll som en fura... Jag minns de tiderna som igår... *hehe* Och Eva... Du och jag och Simon ute på Fagerängen när vi såg på "Förhäxad" ett antal timmar i rad... *hehe* Eller "Charlies änglar" när vi fick spel på Dvdn :P Och Simon och jag satt oc hskickade små söta sms till varandra trots att vi satt i samma rum...  Roger och Eva fick spel på oss och Eva var så snäll att hon tom erbjöd sig att låna ut sängen åt oss *hehe*

Usch jag längtar tillbaka till sommaren 2003 då jag var halvsingel... Halvsingel hur e det då???*hehe* Ja det e komplicerat, men jag och Rikard var tillsammans men ändå inte... Han bodde här och vi gjorde allt ihop men ändå ville vi inte ha ett "riktigt" förhållande... Hade varit bra nu i efterhand kanske, men nej inte vad jag ville... Har äntligen lärt mig stå på egna ben... Och jag VET att jag klarar mig som singel =) Och just nu så trivs jag med det=) Så skönt att inte ha någon att svara till varöfr man gjort si och så och ite behöva förklara när man ska gå ut eller så utan man bara går helt enkelt :D

Nej nu ska itne jag ta en för lång tripp på Memory lane utan göra vid mig så jag kan få städat lite *hehe*

Pussas med alla er som förtjänar det och särskilt DIG!


Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback