Lite helgtrött ;)

var ju inte meningen att jag skulle träffa sötis igår men det blev så ändå=) Synd att det var under så trista omständigheter... Har nog aldrig sett honom så arg :S Men det lugnade ner sig när vi kom upp till mig *ler*  Har väl den effekten på folk *hehe*. Skulle sovit hos mamma men så blev det inte, så klockan kvart i 8 fick jag stiga upp och bege mig hit igen :S Då sov sötnos så gott så;) Lämnade en nyckel så han kunde ta sig ut *hehe* Han var ju tvungen att åka hem till kissen sen ju... Men ikväll e det dags igen :D Ska äta gott och eventuellt se film... Men inga tider att passa i morgon.. Eller jo det e ju hockey klockan 16... :P Men jag sover ändå inte längre än max till halv elva så... Hinner nog vad jag ska äändå =)

Ska ta och tvätta en maskin nu men uppdaterar säkert senare =)

Puss från en lite fnittrig Therese;)

        

Lämna en kråka tack!
Postat av: tina

ha ha ha du e alltid fnittrig;)

2007-09-30 @ 11:05:04
Postat av: Ese

*hehe* Jo det e nog så va :P Ses sen hjärtat :D


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback