Jobb imorgon...

Äntligen har förkylningen brutit ut helt, men jag känner mig mer död än levande idag... Sovit i etapper till klockan 12.30... Men nu känner jag mig hyfsat fräsch... Ska bara ta en dusch snart och sen i eftermiddag e det bingo... Eller snarare kväll *ler*

Upptäckte en ny sida hos DIG igår och jag blev glad *ler* Det var faktiskt en överraskning... Vet att ud kankse itne tycker om mig på samma sätt som ajg tycker om dig men det spelar ingen roll för bara jag får ha dig i mitt liv...

Singel... ja det e ganska skönt... Men som sagt... För DIG släpper jag det gärna... Men det var något speciellt med dig redan första gången jag såg dig och efter i lördags tycker ajg ännu mer om dig... Men vågar inte hoppas men gör det ändå... Du är blyg precis som jag därför tänker jag ta det ytterst varsamt och den tjej som får dig är verkligen lyckligt lottad... *kramar om*

Så e det ÄNTLIGEN dags för hockey på söndag :D Härligt... Äntligen matcher som betyder något... *ler* Hoppas bara att killarna orkar hålla det tempot de gjort på försäsongen... då tror jag det kan gå bra för dem :D

"Vi ska tillbaka!"

Puss på er allihop... Tina... Du betyder en massa det vet du va`??!! Och du måste bli kry SNART!!!!

Lämna en kråka tack!
Postat av: tina

deet gör du med gumman...jag vet annars drar du ju med mig till farbror doktorn igen

2007-09-13 @ 17:04:03
Postat av: Ese

Ja för det kan du lita på att jag gör!!!! *ler *Puss


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback