*host host*

Ja hostan vill då itne ge med sig *suck* Mår väl lite sisådär men ska ändock jobba... Plus att jag ska till Eva och hjälpa henne med flytten sen...

Psykiskt känns det bättre med vissa grejer, men med vissa känns det... Jobbigt och tjatigt... Kan inte försvara mig mer nu och tycker itne jag ska behöva det heller eftersom jag förklarat nu... Nej tänka positivt Therese...

Fredag idag... Och ska även hinna med att tvätta... Och kanske ett trevligt besök i morgon :D. Bygga lite pussel och se på tv...

Och lille Henke... Se till att kolla upp om du kan när det e derby nu =). Du kommer nog att bli biten du med :P. Och du... Äntligen e glada Therese på väg tillbaka... Du hoppades det skulle gå fort och tja någorlunda fort gick det väl??!!=) Men du vet ju vad det beror på!! Vill hitta på något med dig token min snart *hehe*. OCh JO du får tokiga infall *skratt*. Får väl kalla dig min lilla terror-skratt vän=). Och slå nu inte ner några tanter på tåget idag *hehe* Hmm... Kan det vara mess från dog tro???

Och DU min vän=) Du vet att allt du berättar stannar hos mig... Och hmm... Jo men visst det fixar vi;)

Nu måste jag klä mig... Snart dags för jobb ju... Skulle vilja/behövt sova några timmar till :( Men men får göra det ikväll=)

Puss och kram till er alla och speciellt då till DIG och till lilla Tina som måste bli frisk innan söndag!

Ps. En liten låttext+ Video som väl stämmer in ganska bra på mig angående en vän jag förlorade i somras... Saknar dig fortfarande...



I'm lying alone with my head on the phone
Thinking of you till it hurts
I know you hurt too but what else can we do
Tormented and torn apart
I wish I could carry your smile and my heart
For times when my life feels so low
It would make me believe what tomorrow could bring
When today doesn't really know, doesn't really know


Chorus:
I 'm all out of love, I'm so lost without you
I know you were right believing for so long
I 'm all out of love, what am I without you
I can't be too late to say that I was so wrong


I want you to come back and carry me home
Away from this long lonely nights
I'm reaching for you, are you feeling it too
Does the feeling seem oh so right
And what would you say if I called on you now
And said that I can't hold on
There's no easy way, it gets harder each day
Please love me or I'll be gone, I'll be gone


Chorus


Oh, what are you thinking of?
What are you thinking of?
Oh, what are you thinking of?
What are you thinking of?


Chorus(3x)


(All out of love heter låten... I mitt fall e det Westlife som sjunger den)

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback