Flytt...

Så då har äntligen Eva fått flyttat... Kasnke att hennes läkningsprocess kan börja nu... Men som sagt... 13 år slänger man itne bort så... Det tar tid...

Jag vill jag vill jag vill... Oh snälla ångra dig;) Dörrar du vet *Hehe*

Var och jobbade idag ju.... Gick hyfsat bra men jag var alldeles slut efteråt... Och så direkt iväg för att hjälpa Eva... Men Gudruns Tacopaj var helt klart värd mödan :P MUMS säger jag bara!!!! Och vitlökssåsen.... Ohlalala...

Imorgon blir det doclk bara till att ta det lugnt... Städa och dona här hemma... Har kommit på hur jag skulle vilja ha det och har faktiskt tänkt vara så fräck att jag frågar NÅGON om han vill hjälpa till om det behövs bäras :P

Nu e det bestämt att Erika ska vara varannan vecka hos sin pappa... Vi vet bara itne när det ska börja gälla... Men jag ser det som en liten avlastning för både henne och mig... Då slipper vi kanske bråka så hemskt mycket...

Mina vänner från a-ö *hehe* Snacka om uttråkad...:P

A- Anna... En pärla, "Svärmor"... I mitt hjärta e hon alltid sväris;), Anders.... Hoppas du vill vara med på den här listan...
B- Björn... Min lilla snorunge;)
C- Coffe... Finns helt enkelt inte ord för den här... Fbkaren *hehe* Caroline... Tacktack tack;)
D- Daniel- Finns det något bättre bättre än hockey? TAck för all hjälp
E- Erika.... Ord överflödiga... Eva... Lycka till gumman Ewe... Tack tack
F- Fredrik.... Du betyder mer än du vet!
G- Gudrun...Saknar min granne:(
H- Henrik....=) Du gör mig så glad din lille terrorist=)
I- Ingrid... Trivs grymt bra ihop med dig!
J- Jenny.... Oh Nenne vad jag saknar dig... Raggarrundor osv:P
K-
L- Lena.... *ler* Tack för allt gumman!!! Du vet var jag finns alltid! Lina.... Dig saknar jag massor:(
M- Magnuuuuuuuus.... Du får ta mycket från mig *hehe* Och på söndag kommer det igen!!!! *ler *Saknat dig hela sommaren!!!
N-
O- Ola... Min älskade bror... Pratar inte så hemskt ofta men jag vet att du ställer upp...
P- Peter... Du e klok ibland;)
Q-????
R- Rikard... Vad hade ajg gjort utan dig???
S- Simon... Trots allt har du en stor plats i mitt hjärta för alltid... Saknar dig..., Sarah... Gotland kan skatta sig lyckligt=)
T- Tessan... Mitt allt min babe... Min älskling!!!, Tess... Goe gumman!!!
U-Ulrika... Gotlands härligaste tös=)
V- Veronica.... Saknar dig på hockeyn gumman!!!!, Vanja... Systra mi...
X-???
Y-???
Z-???
Å- ???
Ä-???Äh và?
Ö- ????

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback