EVA!!!!!!!!!

Jag behöver inte förklara va?????;)


Tomas med tjugan i boxershortsen :P Jenny som hoppar i sängen när Camilla mår allt annat än bra *Hehe och framförallt vår cykeltur från Dalabadet till Vångafesten... Du jag och cissi... Det var tider det *hehe* Eller alla telefonsamtal jag fått med den här låten spelad i örat *hehe* Hoppas allt går bra för dig nu gumman!!! Kraaaaaaaaaaaaam

Lämna en kråka tack!
Postat av: Eva

Hehehe...hittade det direkt! Det var tider det!!!! Jag önskar att det kunde upprepas....kram

2007-09-15 @ 21:20:48
Postat av: Ese

*ler* Ja vem önskar inte det... Vi får väl ta oss i kragen och se till att det blir massa sånt skoj snart=) Och ut på Maggis *hehe* Eller Wallmans... Eller något sånt=) Kram


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback