En snabbis...

...Innan jobb... Ska snart ut i det trista vädret, men ska väl klä mig först... Annars blir det kallt *brr*

Idag händer inte så mycket förutom Bingo ;) Eva, jag "mormor" Sonja och kanske "morfar" Henry samt Ulla=) Trevligt som alltid skulle jag tro... Hoppas på vinst oxå :P Känns som om det e dags idag;)

Erika har ont i sitt öra igen stackarn:( Blir det itne bättre tills i morgon får jag helt enkelt gå iväg med henne... Kul kul... NOT!!!

Ohhh... Vill att det ska vara söndag idag, men samtidigt vill jag inte att helgen ska ta slut... Behöver vila upp mig känner jag... Men på söndag e det ju hockey igen.. Den här gången hoppas vi att Borås får storstryk IGEN;) MEn de kämpade på bra mot Rbki igår... Fast tyvärr vann ju Rögle tillsist i sudden...

Nej nu tickar klockan iväg... Måste skynda mig...

Puss

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback