ÄNTLIGEN!!!!!!!!!

Är det helg!!! Har nog aldrig längtat efter fredag eftermiddag så mycket som i den här veckan... Ska snart ner till stan för att träffa min lille Verre ;) Ska bli skoj =) En fika eller så e aldrig fel =)

Sen hoppas jag att DU dyker upp en sväng ;) Har ju en grej till dig *hehe* Och ja jag bjuder på det :D Vem vet kanske jag har ont om det en annan gång så bjuder kasnke du????*ler*

Har väl inte varit en helt rolig dag om man så säger men men... Jag överlevde... Finns vissa grejer jag måste reda ut nu men e så himla trött i kroppen att jag snart stupar... Så efter stan blir det till att sitta i soffan och göra ingenting!!!*ler*

Nu ska jag iväg...

Tina... Tänker på dig stumpan och du vet var jag finns... Love you babe!!!
Lena... Samma till dig!!!
Tessan... Du e min älskling för alltid=)
Henke... Nu måste vi snart hitta på något.... Saknar min lille hjälte jue;)
Magnus... *snälla*
Eva.... Du vet var jag finns....
Verre.... Snart hockey igen :P
Caroline.... TACK än en gång :D
Daniel... *hehe* Rullator????:P

Och till F och K.... Ni betyder en massa bara så ni vet :D

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback