Äntligen e det dags=)=)=)

Nedsläpp om ganska exakt sju timmar! Härligt härligt...

Har sovit lite konstigt i natt... Drömt om vännen jag miste i somras och vid fem var jag tvungen att gå upp... Fick tänka lite... Men minns inte vad jag kom fram till *skratt* Men iaf så börjar smärtan gå över och lille gubben börjar få mer och mer rum... Tyvärr känns det som om han inte drar åt samma håll men det e jag inställd på =) Vet ju att ajg kan prata med honom om allt ändå... =)

Näsan den bara klyddar och halsen e vad den e, men men... Smällar man får ta *skratt*

Imorgon ska jag så upp till sjukhuset och få röntgat Erikas tänder... Skönt att det börjar röra på sig där... Ska bli skönt när det e över... Sen e det ju förstås örat och vårtan kvar oxå... Men örat e bara en koll... Och vårtan... TJa det tar nog inte så lång tid... Tanden jag e mest orolig för... Och så måste hon vara hemma ett tag eftersom hon bara får äta flytande föda de första dagarna... Nåja det går säkert jättebra...

Och till dig... Jag är glad att vi kan vara vänner trots allt... Men nu harj ag helt slut på svar... Det har tagit minst lika hårt på mig som det har på dig...

Ska nog ta och starta en kanna kaffe och lägga mig i soffan... Puss puss allihop

Lämna en kråka tack!
Postat av: Minna

Vad sorligt att mista en vän :(

Postat av: Ese

Ja... Fast han e inte död... Men han slutade höra av sig så nu har jag gett upp hoppet:(

2007-09-16 @ 09:17:08
URL: http://esenese.blogg.se
Postat av: Jessie

Hoppas det går bra med Erikas tand... Vet själv hur det är. Har ju varit där innan också. Inte roligt för varken henne eller dig. Bara massa oro....

2007-09-16 @ 11:18:39
URL: http://www.jeshan.dk/
Postat av: Ese

Jo... :( Hennes sexårs tand som spruckit helt och ska opereras ut... Bli narkos :(

2007-09-16 @ 11:25:27
URL: http://esenese.blogg.se

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback