Varför???

  • Går veckorna så fort?
  • Går helgerna ännu fortare?
  • E jag inte snuskigt rik?
  • Kan jag inte bara släppa dig och låta det vara som det e?
  • Spelar Malmö för närvarande så dåligt?
  • Är du så söt lille gubben :P
  • Kan jag inte sova om nätterna?

Frågorna är många, men svaren få... Men men sånt e livet... Lite funderingar en sån här onsdags kväll... Hittat ett skojigt spel :D Men ögonen började snurra så jag gav upp *hehe*

Torsdag i morgon och återigen dags för bingo :D Det börjar bli en drog nu :P Och framförallt e det socialt...

Och så har vi återigen oinbjudna husdjur på jobb :S Mindre skoj men vad gör man??? Ingen på min avdelning som blivit drabbad ännu... men snart nog tror jag :S

Fredag e det hockey och jag har äntligen lyckats få med någon från jobb :P Ingrid var "tvungen" och följa med för att se vad det e jag snackar om... *hehe* Försökte med Sabrina igår men hon hade som usäkt..."Jag ser knappt var pucken e för det går för fort " *hehe* Jaja... Ska nog lyckas tillsist ändå :P

På tal om fredag så hoppas jag att Calle får spela... Skulle vara så grymt skoj att få se honom igen! Och på tal om hockey fick jag idag reda på att jag känner Kim Johnsons syster :D *Hehe* Vi kom in och prata om att jag gillar hockey och då sa hon att "då vet du kasnke vem min bror e... Kim JOhnson..." "Eh...Ja" svarade jag... Och för att vara ärlig har jag tänkt ett par gånger att det hade varit härligt att få hem honom.... Detta då innan jag visste det här... Får fråga henne om hon kan övertala honom *skratt*

Nej nu borde man kanske sova... Eller iaf dricka lite vatten... Grymt torr i halsen...

Puss på er allihop


Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback