Usch och fy....

Måndagar e inget roligt tycker jag:( Min säng var som mysigast när det var dags att stiga upp... *hehe* Men så e det ju alltid...

Dags att gå och jobba snart... Stänger men tror inte det finns barn så länge...

Sista veckan jag har Erika hemma på heltid... :(. Men det ska säkert gå bra *ler*

Idag ska Caroline och jag börja göra vid i klädkammaren och förrådet... Börjar äntligen kännas som om det här kan bli bra :D Härligt härligt...  Ett nytt rum och slängt ordentligt med saker :D

Annars finns det väl inte så mycket att säga för tillfället... E lite trött på allt vad hockey heter för tillfället... Speciellt allt runt omkring... Orka säger jag bara... Men men lycka till...

Nej nu ska jag göra vid mig och sen gå iväg... Trött på det mesta idag faktiskt... Ha det

Puss

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback