Usch och fy...

Idag kommer jag att jobba 7.15-16.30 och sen ska jag prata med processledaren... Sen e det pk uppe på Högalid... Återigen en kväll då jag lär stupa isäng :S Sov ju tre timmar på soffan igår *suck* Bara för att sen vakna och gå in i sängen och fortsätta sova tills nu :S Trött eller??? Nähä???

Idag e det dags för fotografering... Ska dessutom bli väldigt spännande att se hur pass vi går ihop rent yrkesmässigt :D. Dags för hockey på fredag igen... Måste säga att jag längtar=)

Och så går inte messen fram igen... Oroar mig inte längre... E mest irriterad eftersom han sa att han var min vän... Villle ju veta om det var ngot jag kunde hjälpa till med... Men men man kan itne få allt här i livet...

Nu ska jag iaf gå och göra vid mig så jag inte kommer försent *hehe*

Puss på er allihop

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback