Söndag....

Usch vad det e trist med söndagar:( Men men... Dags att ta nya tag i morgon *ler* Ska säkert gå bra nu när allt e som det ska igen...

Inte mycket som händer under veckan mer än utvecklingsdsamtal med ERika på tisdag och så ska jag ha ett utvecklingssamtal med en förälder på jobb på onsdag... Så nu har det börjat lugna ner sig... *ler* Ganska skönt=)

Tänkte börja med lösenordsskyddad i veckan så ni som vill ha säg till...

Igår raderade jag numret till en jag inte längre betraktar som en vän... Han har försatt sina chanser rejält nu...

Henrik... Krya på dig!!! :( Skickar en stoooooor kram till min lille superhjälte... Och hockey den 19e;) Jag bjuder *ler*

Nej nu ska jag ta och ringa ett samtal tror jag bestämt och sen äta lite frulle... En kopp kaffe sitter nog gott idag *ler* Sen e det städning för hela slanten idag... Usch, men men... Vädret känns lite för dimmigt i vilket fall som...  För att gå ut alltså... *skratt* Jag har ju ingen dimma här inne *hehe*

Saknar dig lille gubben!!!

Puss puss

                            .

ALLA MINA SMÅ OCH STORA SUPERHJÄLTAR!!! UTAN ER VORE JAG INGET!!!! LÖV YOU!!!! (Och ja Paulsson och Hersley e oxå superhjältar sett ur min synvinkel;) *hehe*)

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback