Snart helg igen :D

Skönt... *ler* Orkar inte riktigt med den här veckan... Känns somo m jag går på halv fart idag *suck* (Idag oxå ska jag väl kanske tillägga *hehe*)

Kylan har väl kommit ganska bra nu... *bläääää*

Jag väljer att inte kommentera gårdagens förlust, då jag just nu är inne i en "jag-är-så-besviken-på-allt-orkar-inte-riktigt-bry-mig" period vad gäller hockeyn... Och det gäller inte enbart killarnas spel... men allt detta finns att läsa på andra sidor och därför säger jag bara *suck*

Nu till andra ämnen...

Ingen bingo idag:( Men men... =)

Fick fixat klart "rummet" igår... Härligt... Blev riktigt bra faktiskt :D

Nu ska jag göra vid mig så jag kan komma till jobb...

Puss puss

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback