Sjuk...

Vaknade i morse och mådde grymt illa... Hade magknip så det skrek om det och en stor slemklump i halsen... Nu när jag fick sovit ett par timmar till så känns det mycket bättre och det blir jobb i morgon... Bara slemklumpen kvar... Men det e säkert hosta på gång så det e väl bara att bita ihop och se glad ut...

Ska väl försöka få undan disken idag har jag tänkt... Men först och främst ska jag ta mig ett härligt bad... Bara ligga där oc hmysa ett tag... Och så ner i källaren för att leta reda på ledig tvättid... Det behövs verkligen!!!

Kollade i ikeas utskick "oktobernyheter" idag och jag vill verkligen in dit snart så ajg kan spendera ännu mer av presentkorten :P Funderar på att lägga undan 100 kronor varje månad... Och ladda på korten med... 1200 på ikea kan man få hyfsat mycket för... För jag e ju inte så mycket ute efter nya möbler... e hyfsat nöjd med dem jag har =) Så visst kan det bli en hel del=)

Ja så fyller Elias år i morgon... Funderar på att gå dit då och sen åka på hockeyn på söndag... Får se hur jag mår... För jag behöver verkigen hockeyn... Får bara hoppas de tagit sig i kragen oc hspelar bättre än igår... *skratt* Ja för skrattretande var det verkligen... Men men... Smällar man får ta... Jag hade definitivt inte förväntat mig att de skulle valsa genom allsvenskan... Många bra lag där ju... Men det blev nog lite av en stjärnsmäll igår :S

Filmkväll till helgen??? Hoppas på det :D Alltid mysigt;)

Puss kram på de flesta...

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback