Ont...

I min nacke... Kan knappt röra mig i vissa rörelser... Haft det till och från i veckan... Hoppas på att det går över fort för jag vill verkligen till Eva i kväll... Käkar panodil nu iaf...

*skratt* Fick ett samtal 2.30 i natt... Som vanligt ska ajg väl säga ;) Men lilla du... SOV!!!! Ska tilläggas att personen i fråga inte var nykter för fem öre och trodde jag var sur på honom... men du e som du e lille gubben... *leR* Tycker om dig ändå...

Och du min godisbit... Hoppas du får det skoj på festen i kväll *leR*. Tänkter ajg ha... Om nu nackontet kan släppa någon gång som sagt...

Låg och var lite orolig för Carro i natt men hon kom hem *ler* Duktig flicka *hehe*. Måste ha smugit in... Eller tja hon kan ju ha klampat som en elefant med för jag hör inte in hit vad so mhänder vid dörren... Därför måste jag bli noggrannare att kolla så det verkligen e låst...

Studiedag på måndag... Ganska skönt att kunna varva ner från den underbara men intensiva gruppen... Älskar alla mina 17 småttingar inget snack om saken... :)

Usch kommer att bli en tuff månad... Men men har överlevt såna förr ju *ler* =) Ser framemot december dock *hihi* Lite extra pengar... Men lite pengar till att handla åt sötnos ska det nog finnas den här månaden ändå... ;) Har ju lovat och jag håller vad jag lovar... För det mesta(Bäst att gardera sig *hehe*9

Puss alla

 Telefonterroristen :P *skratt*

 I rest my case;)

 Ögongodis;)

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback