Oh vilken grabb...

Oh vad du e fin... Du e så söt och go och rar p åalla sätt... Och när du kom till mig efter festen i natt... Blev så glad av att bara se dig... Kramen och kyssen ajg fick värmde hela mig =) Att du sen var mycket full det står jag ut med;) För tycker om dig gör jag i alla väder *Hehe* Det förklarade jag ju för dig ett antal gånger i natt oxå;)

Idag ska jag verkligen ta tag i förrådsrensningen =) Ska sortera linneskåpet oxå så Carro kan ha det som en garderob... Men först måste jag nog få undan styktvätten i klädkammaren så jag kan lasta över saker där... *suck* Det alldra tråkigaste jag vet, men vad gör man itne för sina "barn" *ler*

Puss på er alla från Therese som tänker kavla upp armarna och bara kämpa!

Lämna en kråka tack!
Postat av: Anonym

Kyssa en vinflaska, nä fy böveln.
Eftersmak i 14 dar efteråt ju.

2007-10-24 @ 10:48:09
Postat av: Ese

Nej inget vin här inte :D För det håller jag med om smakar äckligt... Men här var det på helt annat sätt... *ler* (Vem du nu än är)


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback