Oh oh vad det e skönt att...

  • Det e lördag!!!
  • Malmö spelade så grymt bra som de gjorde igår :D
  • Jag kom in på hockeyn tillsist :D
  • jag fick min utlovade kram av Tina!!!
  • Bara kunna ta det lugnt idag
  • Solen skiner lite...
  • Du kommer upp och kramas sen...

Oh vilken nice seger igår... Var inte på världens bästa humör när jag väl kom in på isstadion... Klyddades ju lite innan om man säger så *hehe* Men e man envis löser sig det mesta :D Så tack för skjutsen Ingalill!!! Iaf så bröt jag ihop när jag äntligen kunde koppla av igen... Som sagt var lite för mycket igår... Behövde verkligen hockeyn efter den här veckan och att jag då inte skulle få se den knäckte mig nästan mer... Synd att inte Sötis hade sin pappas bil kvar... Fått mysa en stund till :D Men så blev det inte... *ler*.

Men men... När Leksand smällde in sitt 0-1 mål trodde jag det var kört och förbannade Emil Lundgren lite grand faktiskt.. .För det där skottet skulle han nog kunnat ta! Men Emil gjorde verkligen en bra match och när Wahlber vräkte in 4-1 i numerärt underläge då kände jag att jag var nöjd med kvällen *hehe* Eller som Daniel sa: "MAn får nog fan duscha en tredje gång idag" *hehe* Sånt tryck var det...

*hehe* Det var tur du inte sov här idag för jag vaknade inte förrän nu :P Och nu e du ju redan iväg *hihi* Men men hade du varit här hade jag ju såklart gått upp tillsammans med dig :D

Nej nu får jag väl ta och försöka göra något åt huvudvärken... Dricka en kopp kaffe eller så och vänta på mamma om hon kommer med min tvätt från förra helgen...

Puss på er mina pussgurkor... Ja ni vet vem som förtjänar en puss=) Och Lena... Mer tack;) Och en STOR KRam till dig!!! Tänker på dig ska du veta!!!

Tina... Du e bäst oc hförlåt förlåt att jag blev så upprörd i telefon i går... Var ju inte riktat alls mot dig... Bara jag som var frustrerad över att inget funkade:( Men se det löste sig!!! TAck gumman!! Puss

Och förresten... Idag ska tydligen lilleman döpas.. Och min stackars bror hade inte en aning :S Och då e han ändå pappa till den här sötsaken... Du tjejen verkar inte ha alla hemma... Har träffat dig två gånger och herregud... Snaccka om att vara lite smått förvirrad... Hoppas du vaknar upp snart ochinser vad du håller på med... Jag vill faktiskt träffa min brorson lite då och då...

*hehe* Blev lite längre blogg ändå... Som sagt så e det grymt skönt att det e lördag idag... Och jag längtar efter DIG... Lycka till på matchen :D Kommer gärna och ser dig spela nästa säsong :D. Sen MÅSTE du följa med in på hockeyn *Hehe* Har jag nu nästan lyckats övertala Superhjälten Henrik så ska jag nog kunna övertala dig *ler* På tal om Henke... Krya på dig... :( Du lät ju allt annat än bra igår... Lite smått förvirrad oxå om jag ska utläsa messen du skickade... feber kanske??? Orolig för dig min vän... du måste sakta ner och inte jobba så mycket... Men att du missar delfinerna har jag svårt att släppa *hehe*

Funderar på att lösenordsskydda min blogg... Vill kunna skriva vad jag egentligen tycker och tänker utan att behöva tänka på om jag sårar någon... Alla som får tillgång till den vet ju faktiskt hur det ligger till redan....

Och återigen... VILKEN GRYMT SKÖN SEGER IGÅR!!!!!

Fick förklaring av Magnus precis men det e mellan honom och mig *ler*


Lämna en kråka tack!
Postat av: Någon

Visst, lösenordsskydda din blogg o jag kommer aldrig höra av mej igen. Då har du en ovän för livet hos mej.

2007-10-06 @ 15:05:13

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback