Mest problem...

*hehe* Tog bort lösenordet igen för folk hade visst mest problem att komma in ändå... Äh vad fasen... Jag skriver vad jag skriver helt enkelt...

Hoppas nu du dyker upp i morgon Coffe... :) Busa lite med barnen :D Och tack för att du finns där för mig... =D Men nej... Den där förfrågan glömmer jag direkt *hehe*

Man borde väl gå och sova men smarte jag har ju druckit kaffe ganska sent :S Så du fick rätt igen :P Vari nte bara för att värma mig *hehe* Nu lär jag vara vaken halva natten oxå :S Men men... Sånt man får ta...

Bråkade lite med lilltösen tidigare... Men det la sig igen och må så vara att hon e "a pain in the butt" ibland... Det e skönt att ha henne hemma igen!!!

Usch ja vad ska man köpa till lille Elias då?? Han blir två på fredag... E kalas på söndag, men då e det hockey oxå... Beslutsångest... Har en liten lösning... Lär kasnke inte uppskatas helt men jag behöver verkligen hockeyn :D Som sagt en drog:P

Såg även att kusin vitamin kommit hem från London :D Hoppas du haft det bra Bulan!!! =) Dax att partaja snart:P Sist blev det ju ganska bra... Ända tills vi nästan var hos Lena *hehe* "Ohhhhhhh"

Fick en konstig tanke idag som jag var tvungen att dela med mig till Eva... Men det måste vara så... Och konstigt nog känns det inte alls hårt eller något =) Bara... En stoor lättnad över att ha kommit till insikt!!

Pussssssssssssss


 Haha... vilka små sötisar *skratt*

Lämna en kråka tack!
Postat av: Lena

Inte hos mig väl? I så fall skulle ni ju ha hälsat på haha

Postat av: Ese

*hehe* Jag kom faktiskt in och hälsade på för det var när Tina hade sin fest:P *Hehe* Kram

2007-10-10 @ 22:54:38
URL: http://esenese.blogg.se

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback