Kan inte....

... Hjälpa att jag tycker den här låten påminner så himla mycket om något jag upplevt... Tina... Du vet nog vad jag menar... Lena och några till oxå....

'll have to leave, but you are still sleeping
There's nothing to say, our time has run out
You took me to bed, that's what you were seeking
But you don't even care what I am about

I wanna, I wanna wake you

Leave me alone, I wanna go home
I don't wanna see you, so leave me alone
Leave me alone, 'cause I feel like dying
Leave me alone, I wanna go home
The day will still come when I see you crying
'Cause you will get yours, just leave me alone

But what if I stay and wait till she comes home
She don't even know, she loves you in vain
The lies that you told will turn into sorrow
I gotta go crazy just to stay sane

I wanna, I wanna break you

Leave me alone, I wanna go home
I don't wanna see you, so leave me alone
Leave me alone, 'cause I feel like dying
Leave me alone, I wanna go home
The day will still come when I see you crying
'Cause you will get yours, just leave me alone

I gotta, I gotta hate you

Leave me alone, I wanna go home
I don't wanna see you, so leave me alone
Leave me alone, 'cause I feel like dying
Leave me alone, I wanna go home
I couldn't care less if love just lies dying
And this is goodbye, just leave me alone.

(Leave me alone- Hanna Pakarinen)

Men det e förbi nu... Ganska skönt... Pojken vet om allt och du vet att jag tycker grymt mycket om dig.. Skulle inte göra något sånt mot dig... Aldrig nånsin!!

Puss

Uppdatering... Nyss tagit ett bad oc hdet e tydligen stopp i mitt avlopp *suck* Fick helt enkelt börja rensa *örk* Och släppa ut vattnet lite grand i taget....KUUUUUUL... Eller då inte:( Pratar iaf med godis nu.-... Vill vara hos dig gubben... Eller du här... Men ajg ska ju jobba och har ingen extra nyckel för tillfället... Måste skaffa :P


Lämna en kråka tack!
Postat av: Anders

Har återställt historiken i min blogg/kommentarer.
Nu kan du frossa i dina inlägg igen...

2007-10-27 @ 06:51:40
Postat av: Ese

Jag bryr mig itne längre... Kommer inte att kommentera mer då det inte ger mig något... känner att jag håller på att gå ner mig när jag förösker förklara ändå så nej tack... ha en bra helg!

Postat av: Anders

Och vad tror du dina kommentarer givit mej då?
Har fått försvara min inställning till körkort o vad det innebär hela tiden.
Vi sitter inte i samma båt, så du har ingen aning om vilket helvete jag går igenom.
Lite uppbackning hade varit välkommet, istället för trycka ner mej i skorna.

2007-10-27 @ 09:54:22
Postat av: Ese

Känns som lite onödiga saker att diskutera i ett inlägg som absolut inte har med saken att göra... Du kunde skickat ett mess till mig på msn eller så...

2007-10-27 @ 15:03:15
URL: http://esenese.blogg.se
Postat av: Ese

Du får gärna lov att kommentera, men det e ganska skoj om det relaterar iaf lite till texten... Ha det gott

2007-10-28 @ 11:19:57
URL: http://esenese.blogg.se

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback