Kan inte...

Med ord beskriva min besvikelse över hur DU beter dig... Varför ska JAG ta allt??? Ansåg förr att du var sympatisk och att du gjorde vad som var bäst för alla.... Men tydligen ändrades det någonstans... Men visst... E det krig du vill ha så ska du få det... Jag har tagit din skit länge nog!!! Allt ska tydligen dikteras på DINA villkor... Jag har inget att säga till om... Men du ska nog få se...

Men men... Enough said... SKa snart iväg till jobb... Känns som o det e KALLT ute... *brrr* Vill verkligen ha bil nu!!!!!! Körkort oxå såklart men det får vänta... *ler* Har mycket annat som ska lösas först... Men så småningom ska det nog oxå fixa sig... Känns som om det e på god väg redan... *ler* Något år till bara sen löser det sig :D Härligt... Då ska jag fira det lovar jag!!! Storstilat!!!

Brrr.... Nu ska jag dra på mig ett par varma byxor och dra mig till jobb...

Sar så ;)

Pussssss

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback