inflyttningsfest...

Ja det var det dags för igår... *ler* Eva har ju kommit iordning nu och gud vad jag har saknat det gamla gänget... Kände det igår...

Jenny... Vi måste hitta ppå något snart!!! Saknar dig gumman!
Eva... Dig saknar jag alltid det vet du *ler*
Cissi... *hehE* Fullast vinner:P Och du skulle på Kristall... *skratt* Men men vi ses på torsdag gumman!
Rickard... Dig har jag alltid kunnat prata med om allt... Du e en pärla...
Cia... Du e oxå en liten goding :P Och du måste låta bli att bli arg nu när nästan all gotländska försvunnit *hihi*
David... Jägerbomb skai nte drickas sså :P Men en trevlig pratstund hade vi =)
Daniel... Har ju itne träffat dig så mycket, men du e verkligen en go gubbe;)
Marie... Lycka till med bebisen =)
TOny R... Kan inte fatta att du blivit så stor :O För mig e du alltid enliten skitunge dock ;) *Hehe*

Kram på er alla och TACK för en underbar kväll... Givetvis så spelades ju "Något som kan hända... OCh återigen kommer minnena från Öster Jär upp... Saknar saknar saknar!!!! Cykelturen från Dalabadet till Vångafesten... Och Cissis rörelser till det... *hehe* De andra tittade lite konstigt *hehe*

Ringde även till Sötnos och han ville så gärna komma men hans envisa kompisar ville ju inte gå *hehe* Dumma er ;) Ville ju ha min godisbit här ju=)
Idag händer det faktiskt itne så mycket... Stryka lite och vänta på barnen... Fick ett mess av Carro vid halv sex att hon sover borta *hehe* Så nu vet jag vad jag har att vänta =) Jag måsr faktiskt oförskämt bra idag... men så drack jag itne överdrivet mycket heller... *ler* Precis lagom för att ha skoj *hihi* Och för att hänga med i Davids snack... Fick reda på att hans pappa spelat hockey iaf... Och lite så...

Puss alla

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback